جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۳۶۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶

چاره شهرداری برای عبورهای غیرمجاز از یک چهارراه +عکس

شهرداری تهران برای ممانعت از عبور و مرور غیر متعارف شهروندان در چهارراه ولیعصر(عج)،اقدام به مسدود کردن فضای میانی نرده‌‎ها این معبر با نصب پلاکارد و احجامی لوزی شکل کرده است.
به گزارش خبرنگار شهر، بعد از افتتاح زیرگذر چهارراه ولیعصر تهران، برخی از عابران از زیرگذر استفاده نمی‌کنند و از میان نرده‌های حایل میان خیابان و پیاده‌رو رد می‌شوند.

شهرداری تهران برای ممانعت از این عبور و مرور غیر متعارف شهروندان،اقدام به مسدود کردن فضای میانی نرده‌‎ها با نصب پلاکارد و احجامی لوزی شکل کرده است.


بر روی پلاکاردهای نصب شده در طول خیابان، نوشته شده است : « شهروندان گرامی عبور از عرض خیابان ممنوع می باشد،لطفا از زیرگذر عابرپیاده استفاده نمایید» 


همچنین پلاکاردهایی در اطراف چهارراه نصب شده است که براساس آن، توقف و سوار و پیاده کردن مسافر در حریم۱۰۰ متری چهارراه ولیعصر(عج) مطلقا ممنوع است.

شهرداری تهران علاوه براین با نصب بنرهایی در پیاده‎رو اقدام به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مورد مزایای استفاده از زیرگذر و همچنین خطرات گذر از خیابان کرده است.

در اطراف چهارراه نیز قسمتی از نرده ها،قابلیت باز شدن دارد که البته این قسمت قفل شده است.به نظر می رسد این محل برای عبور و مرور از خیابان در مواقع ضروری و بسته بودن زیرگذر پیش بینی شده است.


نظر شما